fredag 1. april 2011

Bestemors have


For en herlig dag!! Jeg er kjempeglad pga en veldig god nyhet! :)
Vinteren vil ikke helt slippe taket, og snøen har lavet ned i store mengder
i dag. Men hvem bryr seg vel om det, når man har tak over hodet og kan
kose seg inne i verdens beste lille byleilighet :)

Jeg er heldig og takknemlig :)

Dagens te er Bestemors have. Jeg har fått litt dilla på den føler jeg. 
Den kan jo brukes til så mangt! :) Denne teen er en fruktte med mye smak, 
og jeg synes den er et godt alternativ til varm solbærsaft.
Perfekt når en føler seg litt kald og snufsete.


Teen er en salig blanding av jordbær, rabarbra, eplebiter, rødbeter, hibiscus,
solbær, bjørnebær, jordbærblad og bringebær.

Mmmmmm :)

De tørkede fruktene/bærene er også supre som dekorativ og spiselig strø
oppå iskrem, eller som sunn snacks sammen med nøtter og mørk sjokolade.


Da er det bare å lene seg tilbake og lukke øynene, og minnes en rund og søt
liten  bestemor som elsket å stulle og stelle  i sin lille vakre hage :)

Savner deg, besta <3



4 kommentarer:

  1. Elisabeth og Pernille1. april 2011 kl. 19:20

    Fin blogg Merete! Ha en fin helg :)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, søte dere! :D Ha en fin fin helg :)

    SvarSlett
  3. Mmmmmm.... <3 Kjempefin/GOD blogg;) Lyst å lage mat!:D
    God helg Merete:)

    SvarSlett
  4. Tusen takk, sweetie :) Så koselig med hyggelige tilbakemeldinger! :)Ha det kjempegøy i dag! God helg <3

    SvarSlett