mandag 6. februar 2012

Godt nyttår!



Godt nyttår, kjære lesere og kikkere! :)

Ja, hvor ble det egentlig av januar!!? Jeg kom meg liksom aldri ut
av "juledvalen" jeg da, og dermed var januar 2012 plutselig
historie for mitt vedkommende. Og det før jeg engang hadde fått løftet noen
av mine kreative fingre, og fått gjort noe som helst fornuftig med alt det
geniale som jeg har planlagt i tiden fremover!

Men, jeg kommer sterkere tilbake! For alle planene ligger jo fortsatt trygt
plassert inni hodet mitt, og nå kjenner jeg at de vil ut for å realiseres, en
etter en.

Vil bare si tusen takk til alle mine kjære som oppmuntrer og støtter meg,
og som trofast og tålmodig lytter til mine små, periodiske "eksplosjoner"
av idèer og påfunn. Noen allerede gjennomført, og mange flere som
fortsatt ligger på vent.
Alle de gode og entusiastiske tilbakemeldingene jeg får, varmer
virkelig hjertet mitt! :)

Dere er gull verdt!!! :)

2 kommentarer:

  1. Hei!! For en hyggelig blogg Merete!!!. Jeg lager vanligvis appelsinbiscotti, men skal forsøke dine med sjokolade neste gang jeg baker.
    Hilsen Kristine T.

    SvarSlett
  2. Hei Kristine! :) Så koselig at du kikket innom, og tusen takk :) Er alltid så hyggelig med gode tilbakemeldinger :) Appelsinbiscotti høres helt nydelig ut. Det må jeg teste ut en gang! Ja, du må prøve de med sjokolade. De er skikkelig gode. Tenkte jeg selv skulle forsøke meg på tranebærbiscotti en dag! :)

    SvarSlett