søndag 18. desember 2011

Førjulstid



Hei, og god 4.søndag i advent! :)

Nå er det ikke lenge igjen, dere! :)
Innimellom stress og jag på jobb og ute i Oslo by, koser jeg meg så godt
jeg kan med mine små juleforberedelser.
Jeg er glad jeg er ferdig med julegaveinnkjøp, da jeg ser det er et salig kaos
av mennesker og biler ute på gaten. Føles ganske godt å bare kunne slappe
av, tenne litt lys og kikke ned på alle som stresser rundt :)



Men, jeg har som sagt bakt litt pepperkaker, etter god gammeldags
Ingrid Espelid Hovig oppskrift. De ble veldig gode, og skal pyntes i dag :)
Også skal jeg lage fløtekarameller!




Så har jeg laget julemerkelapper til alle presangene som jeg skal gi
bort :)





Og så pynter jeg litt her hjemme hos meg selv :)




Jeg elsker dette lille julesangheftet med de gode gamle julesangene. Den tar
jeg frem hver eneste jul :)




Med ønske om en god og fredelig søndag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar