tirsdag 4. desember 2012

Pynt med trollhassel



Jeg synes det er utrolig koselig og stemningsfullt å ta naturen inn i stuen! Og da
jeg mest sannsynlig ikke får plass til noe juletre i den lille leiligheten min, må jeg
jo ty til alternativ julepynt :)

Jeg er av typen som kjøper litt julepynt hvert år. Og da må det være noe som
jeg forelsker meg fullstendig i, og som jeg kan ta frem år etter år.

Sånn som disse tre, som er dette årets anskaffelser;



Denne var litt "Tre nøtter til Askepott", og jeg synes ugler er fantastisk søte! :)




Jeg elsker glassfugler, med gammeldags preg. Så disse måtte jeg jo ha i
samlingen min! :)


Og da jeg fant en nydelig trollhasselkvist i blomsterbutikken, som jeg kunne
henge den søte pynten på, ble det jo litt jul hjemme i stuen min :)

Kremmerhusene er noe jeg har fått tak i for noen år tilbake. Er de ikke
fine!?? :)


Ha en strålende desemberkveld inne i varmen! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar