søndag 9. desember 2012

Nissetasser og englesnupper

Hei!

Etter en vanvittig hektisk jobbuke, har jeg bare følt behovet for å bure
meg inne hele søndagen. Og det har vært veldig deilig å bare slappe
av og pleie meg selv :)

Jeg har kun vært en liten tur innom Panduro, for å kjøpe litt mere stæsj
til førjulsprosjektene mine. Også har jeg fått meg en liten gåtur ute i det
herlige vinterværet, med en kaffe i hånden. Og det var akkurat nok til
at jeg var frisk og rød i kinnene da jeg kom hjem igjen :)

Ellers har jeg fått gjort ferdig kortene, som jeg har bestilling på.
Håper de faller i smak :)





Nå skal jeg sjekke hvordan det står til med den hjemmelagede sjokoladenougaten,
som står i kjøleskapet og godgjør seg :)

Ha en fortsatt fin kveld!


                                            Ho ho ho....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar