fredag 21. oktober 2011

Høst og travle dager



Hallo! :D

Oi, for noen dager jeg har hatt i det siste!!! :D Dagene flyr!
Jobb, jobb, jobb, masse koselig og sosialt, noen kreative småprosjekter,
jeg har vært syk i noen dager, jeg har forsovet meg til jobben (!), forstrukket
ryggmuskel ( på jobben i dag )...huff! Vondt! :(
Ryddet og rotet, rotet litt til...og ikke fått ryddet opp igjen. Puh! :D
Men nå er det snart langhelg, og da skal det ryddes! :) Og slappes av. :)

Og om to måneder er det jul! :D

I den anledning har jeg funnet fram bildet av det hjemmelagede julegodteriet
som jeg laget i fjor. Sukkerbomber!!! for å si det sånn, men utrolig koselig å
sysle med i desember. Og kjempehyggelig å ta med på jobben, og ikke minst
pakke inn og gi bort som små førjulspresanger til gode venner!
Dette bildet gir meg ny inspirasjon :)




Så var det julekortene da! Jeg har allerede mange motiver i hodet mitt, så da
er det vel bare å sette i gang...men ikke i dag.
Men, jeg har laget et kort til den søteste kollega som dessverre skal slutte hos
oss :( Den skal overrekkes i morgen! :) Håper hun blir glad! :)




Og så har jeg heklet ferdig hals av babyalpakkaull. Den ble ganske fin, myk og
deilig....og varm! :)
Jeg er nok litt amatør ennå, men hvem vet...kanskje jeg blir en hekleproff
etterhvert! :D Uansett så er vel det viktigste at jeg synes det er morsomt
å holde på med :)
Og her er halsen!



Jeg er jo litt stolt da :D

Garnet jeg brukte er merket "Puno", fra Rauma ullvarefabrikk, farge: 2320,
og heklepinne i str 6.


                                       Garn kjøpt hos Nøstet Mitt, 79,- pr. nøste

Da er det vel på tide å finne sengen. Håper vond rygg er ikkevond i morgen tidlig.
Uansett så gleder jeg meg til en helt ny dag! :D

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar