onsdag 28. september 2011

Koselige Tallinn


Hei hei! :)

Da var jeg godt i gang igjen  med jobb og vanlig hverdag, etter noen
herlige dager i koselige Tallinn! :)
Estlands lille hovedstad viste seg å være like sjarmerende som jeg
hadde forestilt meg.
Til tross for et flertall av grå regnværsdager, fikk vi med oss det meste
av byens "må se severdigheter" :)


 

Den ene dagen solen tittet ordentlig frem, hadde vi en innholdsrik og
spennende dag i gamlebyen. De brosteinsbelagte og koselige gatene,
samt den fantastiske middelalderarkitekturen, gjorde meg temmelig matt
i knærne til tider! :D    
Jo mere slitt og gammelt, jo bedre! :D
Jeg får rett og slett lyst til å omfavne og kysse disse bygningene, og legge
meg på kne foran dem for å vise min fullstendige respekt. Ja, jeg er nok
litt gal! :D







Det var nok av spennende butikker, for enhver smak. Og hyggelige kafèer
i fleng.
Byens mange shoppingsentre ble flittig besøkt av oss de dagene regnet
lavet ned. Vi koste oss maks! :)

For deg som ønsker en hyggelig langweekend
i en by, der du kan greie å få sett det meste av
attraksjoner i løpet av noen få dager.
Dette er byen! :)
























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar