tirsdag 3. mai 2011

SMIL!!! :D


Da var påsken over for litt siden, og hverdagen her igjen.
Har vært deilig med litt fri, og jeg har kost meg skikkelig selv om jeg ble
angrepet av en aldri så liten vårforkjølelse. Men det må vel til når
temperaturen svinger så voldsomt.

Nå for tiden går jeg bare rundt og smiler konstant.
Noen ganger føler jeg meg så glad og lykkelig at jeg nesten sprekker! :D
Muligens er det Mr. Vår som flørter vilt med meg, og gir meg all denne
energien som får meg til å vandre rastløst rundt, stå opp tidlig om morgenen
for så å kunne gripe dagen fortest mulig, og le høyt og skingrende av den
minste ting.

Og en hel hær med "sommerfugler"
har invadert magen min!

Jeg føler meg nesten litt gal til tider. Haha! :D
Så som dere skjønner så er jeg veldig busy i min egen lille verden for tiden.
Derfor ikke så mange innlegg i det siste. Men jeg kommer sterkere tilbake! :)

                              <3 <3 <3

4 kommentarer:

  1. SÅ herlig innlegg!:) Keep up the good work- og keep smiling, søte du!:)

    SvarSlett
  2. Tusen takk, snupp! :D Ja, livet er så herlig for tiden! :D Gleder meg til å følge med på den flotte bloggen din. Snakkes snart! :)

    SvarSlett
  3. Thihi! BRa med sommerfuglinvasjon!! KOS DEG! Klem fra Merete

    SvarSlett
  4. Ja, ikke sant!!? Sommerfugler er morsomme, thihi! :D Kos deg du også, så snakkes vi snart! Klem tilbake :)

    SvarSlett