mandag 22. oktober 2012

Pallebord


Hei hei!
Sist gang jeg flyttet, var jeg fast bestemt på at jeg skulle få laget meg et 
pallebord :) Så da var det bare å jakte etter den perfekte palle!
Siden leiligheten min ikke er av de aller største, kunne jeg jo selvsagt
ikke ha en av de store, som er enklest å få tak i. 
Og de små er som oftest veldig tynt treverk på.

Men plutselig en dag, lå den perfekte lille palle og ventet på meg på

søplerommet på jobben! Hurra! :)

Og med god hjelp fra verdens beste kollega, fikk jeg tak i og satt på

de perfekte metallbein.

Jeg beiset det ett strøk med fargen sjøsand 9043, Jotun standard lady 
interiørbeis.

Og slik ble resultatet;




Jeg er SUPERfornøyd! JA til gjenbruk! :) 

Ha en fortsatt fin kveld!

2 kommentarer:

  1. Jeg vil ha ;) Hvor kan man skaffe sånne bein?

    SvarSlett
  2. Godt spørsmål!! :D Det er visstnok noen metalldingser som har vært med på lasset fra butikk til butikk :) Kanskje man kan finne det i en jernvarehandel eller noe, eller så kan du jo feste på hjul :)

    SvarSlett