torsdag 25. oktober 2012

Chai-te og små duppedingser


Hei hei! :)
Hvis du er på utkikk etter en veldig god chai-te, så må du prøve denne fra
Solberg & Hansen! :)
Jeg har ihvertfall blitt ganske avhengig av den, og tar meg gjerne en stor
kopp om morgenen hvis jeg ikke føler meg helt uthvilt :) Funker alltid! :)

Er ekstra koselig med denne teen nå når det nærmer seg jul, da den lukter helt
nydelig eksotisk av deilig krydder. Nelliken bidrar godt, for å si det sånn.
En te som varmer på kalde dager! :)

Med det samme vil jeg bare vise frem noen smarte små duppedingser og morsomt
tilbehør til teen.



En nyanskaffelse er dette te-thermometeret! Supersmart, spør du meg.
Med dette kan du lage deg te med perfekt te-temperatur! :)
Vann til grønn og hvit te skal visstnok ha en temp. på rundt 70 grader, og den
sorte teen rundt 90-95.
Fra Annen Etage.



Jeg har også funnet den søteste tesilen! Et stort hjerte, selvfølgelig :D
Fra Annen Etage.


Om du skal lage chai latte hjemme, funker denne lille melkeskummeren helt fint,
hvis du ikke har noe mere avansert på lager :) Kjøpt hos Åhlèns til en billig penge.


Skummet blir bra det, hvis du er litt tålmodig! :)
De fine små hjerteskålene er også kjøpt hos Annen Etage.


I latten kan du også ha litt sirup. Da er denne honningpinnen fra Kitch'n super!





Og til slutt vil jeg bare vise frem de søteste små hjertesukkerbiter!


Sjekk denne da! Den er supersøt, også er den rosa i tillegg! :) Det lille ekstra ved
siden av teen, når du venter tebesøk :)
Kjøpt hos Annen Etage.

Da er det bare å glede seg til kalde og mørke kvelder, der du kan sitte innendørs i varmen,
under et pledd, og kose deg med en STOR kopp med te :)


Ønsker en riktig god natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar