lørdag 19. mars 2011

Vår!


Hei!

Da har jeg fått ladet opp batteriene igjen. Har vært et par uker der det har
vært mangel på både energi og motivasjon.
Noen perioder er dessverre mer slitsomme enn andre å komme seg
gjennom. Man gjør det man må gjøre, og that's it. Men så blir alt mye bedre
igjen, bare man får slappet av litt og pleid seg selv :)

Og nå går det  heldigvis mot lysere vårdager, og jeg ser bare så vanvittig
frem til det! Det er lyst når en våkner om morgenen, og lengre og lysere
kvelder. Herlig!

Gjett om jeg ble glad da jeg fant disse gåsungene 
i blomsterbutikken i dag!!! :)

De er supersøte, og dessuten høyt oppe på vårtegnlista. Og nå skal de få
spre litt vårstemning i min lille bolig en stund fremover. Det blir bra :)
Jeg smiler litt mere allerede :D

( Obs! Husk at neste helg er det tid for å stille klokka til sommertid igjen! :) )

                               <3 <3 <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar